Barney's Blog

Motivational Posters now available in Europe

Dear bro’s, due to tons of requests from Europe, we finally decided to open a motivational posters store that ships from there which makes the shipping much faster and cheaper. You can find the store here on facebook on the left or -of course- on my blog. Make sure you use the coupon code “122G9UMCH5D3″ to get 10% off. The sale starts today! More posters will follow in the future….

  • Chelsea. W

    Dear Barney can you plz bring a store out in Australia plz : p

  • Hmmm

    Can you bring a store out in south africa instead

    • Hmmm

      I mean bro-africa

  • Kjemenckof

    that’s great…can’t wait to have some posters 😉

  • Mrtt

    Ship to Turkey 30 Euro!

    • Christian Eiermann

      Hi Mrtt. I had a similar problem before when I wanted to order posters from Germany to Turkey. The poster size is A1 and since the shipping center is in Germany, DHL seems to be the only way to ship to Turkey. Do you know a cheaper solution?

  • Jared

    sweet. can’t wait for the other posters

  • nasreen ahmad

    plz bring a store in india as well

  • LoCo Bro

    Bro Africa needs one

  • Anonymous

    Hey guys,

    I am sorry but for now we only have one shipping center and we are not planning to set up many. The best way to save shipping costs is ordering together with friends.

    The Barnicle

  • Jonni Blom


  • Кевин Сцхулз

    OMG I want that postwall D:

  • Drew

    Dear Barney,
    Why have all your friends suddenly become so lame? You need to spread a little awesomeness on them pronto!

  • guest

    ahh finaly!

  • LeoZ

    Dear Mr.Stinson, If someone would ask me : Is it possible to have Sex on a driving Subway ?
    My answer would be : Sure. Why not?

  • TheTimeTraveller

    damn! really good poster. I’d get these if they were available in india 😀

  • Jaka

    how much is shipping to Slovenia ? i realy wanna buy any poster =)

  • Jaka

    Dear Barney ,

    how much cost shipping to Slovenia ?

  • Andy

    This Posters are so cool!

  • Jaka

    cool xD

  • Артём Пронин

    Awesome news! I want this poster!

  • Kristiqn Rusev

    They are awesome man , I want one too 😐

  • Blagden

    Barney, you should bring out a store in Australia and here’s ten reasons why:
    1. Australian women are the most likely in the world to have sex with you.

  • qzan

    I know it has been a while but I want to buy all the posters BRO